6 Mayıs 2015 Çarşamba

PLANETA ORGANICA TURKISH SHAMPOO

Merhaba güzeller:) Daha yeni kullanıp bitirdiğim şampuanımdan bahs etmek istiyorum.Güçlendirme etkili şampuan yazsada üzerinde ben böyle bir etkisini görmedim.Ama saçlarım hem yumuşak,hemde çok parlak oluyordu.
Şampuan oryantal bir kokuya sahip.Organik okaliptus yağı, tarçın ve levant fındığı özlü.Daha çok tarçın kokusunu hissettim ben.Yıkadıktan sonra da aynı tarçın kokusu geliyordu saçlarımdan.Benim saçlarımın üst kısmı yağlanmaya meylli.Uçlara doğru kuru.Bu şampuan sanki bir az daha çabuk yağlandırıyordu saçlarımı.Tüm saç tiplerine uygunmuş ama.Ambalajını çok beğeniyorum. Pompalı ve gayet rahat.Ürün krem yapıda değil.Şeffaf yapıda ve açık kahve renkli ve 280 ml.İlerde bu markanın diğer şampuanlarını da denemek istiyorum.Eğer bakmak isterseniz Burada  
 Planeta Organica markasının bir başka çeşit şampuanını da deneyip yorumlamıştım.Ayrıca bu markanın şampuanları paraben ve sls içermiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)