18 Haziran 2015 Perşembe

Kozmetik Alışverişi :)



Merhaba güzeller♥ Çok oldu yine yazmayalı.Tebrik ediyorum kendimi:)Ramazan ayının ilk günü bugün.Orucunuzu, dualarınızı ALLAH kabul eylesin.Sizlere yapmış olduğum  alışverişimden bahs edecek olursam:Çok sevdiğim bourjois markasından 2 ruj ve 2 allık aldım.Allıklar 33 ve 16 numara. Harikalar çok beğendim :) Rujlarımda ruj edition serisinden 11 ve 40 numara.11 numara tam yazlık bir renk.Daha önce ben bu seriden 1 ruj aldım ve beğenmedim.Blogda yazısı da mevcut.Çok açık bir renk o rujum.Lakin bunları beğendim.40numara sakin , sırıtmayan bir pembe tonu, 11 numara da dediğim gibi tam yazlık cıvıl cıvıl orange tonda.Maybelline lash sensational rimeli açıp denemedim henüz.Elimdekiler bitince açılacak.2 tane oje ve tırnak süsleri de aldım, çok tatlilar.Bakım ürünü olarak göz kremi, Dulgon limonlu yağlı saçlara özel şampuan, Fresh Juice çilek ve çikolatalı duş kremi, Splat aromatherapy diş macunu aldım.Bu kadar kızlar :))Sevgiler

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım aldıklarını. Bloga geri döndüğüne de sevindim. Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)