20 Nisan 2015 Pazartesi

FABERLİC EXOTIC SERİSİ CARIBBEAN TRAVEL RUJLAR

Merhaba güzellikler:) Ne zamandır yazmıyorum yine.Uyanıp kendime gelmem lazım acilen:) Aslında ne çok istiyorum bloğa çok fazla yazı yazmayı.Geçelim konumuz olan ruj şekerlerine.Faberlic EXOTİC serisi ilk çıktığında bu iki ruju alıp denedim.Karayip Turu :))))))Evet evet Karayip turu adı vermişlerse bu koleksiyona o zaman rujlarımın ismine bir bakalım:)

 Soldaki pembe tonlu rujun ismi ◇CURAÇAO◇Diğeri de hoşmu hoş olan bu kırmızı rujun adı da◇JAMAİCA◇ Seride olan diğer rujların da isimleri şöyle:Grenada, Bonaire, Barbados, Bahama, Aruba, Antigua.Adalardan ilham almış adları var Exotic serisi rujların.Ben seçimimi Curaçao ve Jamaikadan kullandım.
Diğer rujların da çok hoş renkleri var.Kokusu tam bir vanilya.Kalıcılık orta, sürümü kolay, krem yapıda bir ruj.Ayrıca lipgloss gibi de duruyor dudakta.

 Pembe rengin kodu 4347, kırmızı 4348.Pembe ruj gümüş renk ışıltılı,diğeri de altın. Kırmızı ruju kardeşime hediye edeceğim çünki çok yakıştı tatlıma:)



 Jamaica isimli ruj ve hemen aşağıdaki fotoda da Curaçao :)

























































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)