24 Şubat 2015 Salı

◇PUPA NEW CHİC BRİLLİANT LİPSTİCK İNTENSE COLOUR 17

Selamlar güzellikler:) Tanıtacağım ruj annemin.Yeni aldı bu ruju annem ve bende hemen deneme yaptım  çok beğendim.Pupa bir İtalyan markası ve benim çok sevdiğim marka.Dudak ürünleri, rimellerini mesela başarılı buluyorum.Pudra hiç kullanmıyorum ben ama ablam da pudrasını çok seviyor.Neyse konuya dönelim:) İlerde bende  almak istiyorum bu rujun farklı renklerini. Ruj krem yapıda ve asla çizgilere dolmadan çok kolay sürülüyor.Kalitesine diyecek yok.Kalıcılığını da iyi buldum.Ambalajda görmüş olduğunuz gibi ayna bulunuyor ve sağlam bir ambalaja sahip.Aşağı çekerek açıyorsunuz.Dudakta duruşu da harika.Numarası 17.
 

2 yorum:

  1. Pupa eskiden Türkiye'de vardı, ben de bir çok ürününü severek kullanmıştım ama artık yok maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef canım:( umarım size de geri gelir Pupa.

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)