11 Şubat 2015 Çarşamba

◇BİTİRDİKLERİM◇






 Bitti bitti:)
Nelermiş bir göz atalım:)

 Papilion ıslak mendil ortalama bir mendil, pek beğenmedim.

 Cici sarı ambalaj kızımın  şampuanı:)

 Glister diş macunu evimizin klasiği.Çok beğenerek kullanıyoruz eşim de bende.

  Himalaya Herbals yumuşaklık ve parlaklık veren normal saçlar için şampuan. Ben seviyorum bu markanın şampuanlarını.

 Head&shoulders yağlı saşlar için limonlu şampuan. Kokusu güzeldi onun dışında beğenmedim diyebilirim.İlk defa head&shoulders şampuan kullanıyordum.Açıkçası bu markanın şampuanları ilgimi pek çekmiyor.

 Faberlic beauty cafe serisinden çilekli duş jeli.Burada
Sergio Tacchini Stile Donna kokusu.Hiç beğenmedim. Burada
Womanly aseton.Nihayet bitti.Birdaha büyük boy aseton almayı düşünmüyorum.Ojeyi iyi çıkarıyor.
Ve en sonda alışveriş zamanı verilen tester parfümler. Gucci guilty, Hugo boss Femme,Flora by Gucci glorious mandarin,Escada Absolutely me, Gabriela Sabatini miss Gabriela, Dolce&gabbana the one Desire.En çok Gucci guilty ve miss Gabriela kokusunu beğendim.D&G the one desire çok çok ağır şekerli bir koku.Açıkçası o parayı hak ettiğini düşünmüyorum.

 Sevgiler:) Şimdilik bu kadar bitti.Daha neler bitecek bekleyelim ve gelecek bitirdiklerim yazılarında görüşmek üzere:)


























2 yorum:

  1. Gözün aydın canım, yerlerine yenileri gelsin o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama canım ilk önce o stoklar bitmeliiiii :)

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)