6 Şubat 2015 Cuma

BOURJOIS ROUGE EDITION LIPSTICK 19 ★CORAİL EN VOGUE★

Merhabalar kızlar:) 2015 şubat ayındayız ama ben bloğumun ilk yazısını bu gün yayınlıyorum:) Görmüş olduğunuz gibi BOURJOIS markasının Rouge Edition serisinden benim nude coral renk diye bileceğim 19 numaralı ruj.
 Hemen eksilerinden bahs edeceğim.Çünki rujlarımın içinde bunu gördüğümde direk burun kıvırıyorum:( Ruju denemeden aldım.Ambalajdakı rengine kandım açıkçası.Bir kere ölü gibi gösteren grubunda renk ve en kötüsü de çizgilere doluyor.Kremsi ve ıslak bitişli.Aynı bu serinin başka rengini kullanıp memnun kalan bir arkadaş onda çizgilere dolma gibi bir durumun olmadığını söyledi. Kokusu hafif pudra kokusu gibi.Ambalajı kaliteli.
Ben ruju sürdükten sonra üzerine biraz koyu gloss uyguluyorum.Çünki açık tenliyim ve bu tarz çok nude rujları kendime yakıştırmıyorum.Bu serinin çok güzel renklerini de gördüm ama çizgilere dolma sorunundan dolayı almaktan çekindim. Bourjois markası fondötenini, rimellerini, göz kalemlerini ve elimde bulunan CC kremini kullanıpta çok memnun kaldığım bir marka.Şuan elimde bir glossu da var ve memnunum.Diğer seride olan rujlarını da deneyeceğim.Ama bu ruj benden not alamadı.Ayrıca aşağıda görmüş olduğunuz elime uyguladığımda ortaya çıkan renkle dudaktakı rengin alakası yok.Dudakta çok, çok açık duruyor.

2 yorum:

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)