17 Ekim 2013 Perşembe

SAÇ BAKiMi #4 GLISS SiVi SAÇ KREMi


Glissin sivi saç kremlerinin bende hayraniyim.Saçlarim boyali degil ama kokusundan dolayi aldim bunu.Her hangi bir kötü etkisini görmedim.Fön çektikten sonra o güzel koku saçlarimda kaliyor.Kristal parlakligi verdigi söylenmish.Eh iste yikadiktan sonraki saçlarinizin temiz parlakligi. Saçlar kolayca açilip taraniyor.Ben pratik buluyorum ve verdigi yumusaklik da çok iyi.Saç uçlarima da iyi geldi diyebilirim.Bu boyali ve röfleli saçlar için.
  • Aninda kolay taranma 
  • Uzun süren renk koruma
  • Esneklik ve kristal parlaklik                                          Bunlari Gliss diyor. 





Hepinize saglikli ve parlak saçlar dilegiyle ~SEVGiLER...

12 yorum:

  1. Bende cok uzun zamandir kullaniyorum bu urunu canim gercekten kolay taranmasini sagliyo bittikce aliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Dimi canim.bende bittikce aliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. evet favori olacak bir ürün.

    YanıtlaSil
  4. Benim de uzun süredir kullandığım bittikçe aldığım bir ürün. Bir çok çeşidi var ama en çok bunu seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. Gliss'in her ürününü çok beğeniyorum. Çok uzmanca formüle edilmiş. Özellikle de saç maskeleri!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç maskelerini denemedim.merak ettim dogrusu:)

      Sil
  6. kesınlıkle glisin en başarılı olduğu ürün grubu.Bende yıllardır severek kullanıyorum.Ama sanırım bağımlılık yapıyor kullanıp bırakınca yenisini alana kadar saçlar çok inatçılaşıyor

    Yakında ürün değerlendirmesini bende yapacağım bu ayın bitenleriyle birlikte :)

    Sizi GFC ile takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Evet kesinlikle harika pratik bir ürün :)tabi gelirim ne demek:)

    YanıtlaSil
  8. bayılıyorum glıss sac kremıne kokusunada saca verdıgı parlaklıgada :)vazgecmem yahu öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  9. eveeeet kokusu beni mahv ediyor cok seviyorum kokusunu.ben de opuyoruuuum:)

    YanıtlaSil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)