12 Mayıs 2014 Pazartesi

◇FABERLIC ORANGERIE LEİ PARFÜMÜ◇

Merhaba güzeller:) Bu gün mutlu bir gün benim için.Canım babamın doğum günü.İyi ki doğdun tatlım.Çok seviyorum seni♥Görmüş olduğunuz bu parfümü 1 yıldan fazla oluyor aldığım ama pek de kullanmadım açıkçası.Bazen yeri geliyor anaanne parfümünü anımsatıyor bana.Ama bazen de içimi açıp ferahlık duymamı da sağlıyor.
 Notaları şu şekilde:üst nota  

 frangipani, tropikal meyveler

Orta nota:
Orkide, şeftali çiçeği

Alt nota:Sandal ağacı, vanilya.

 Kokladığım zaman aslında ilk olarak direk alt nota sandal ağacı kokusunu alıyorum.Daha sonra çiçekli, meyveli kokular da hiss ede biliyorum.Kalıcılık olarak 2, 3 saat.Fiyatı çok uygun ve ürün 50 ml.Pek benim kokum olamadı açıkçası.Feminen parfüm değil, böyle tatlı, tatlı çiçek, çiçek kokmak isteyenlere.İlk bahara tam uygun.Faberlic Orangerie serisinde 3 tane: Orangerie Mimosa,
Orangerie Neroli, ve bendeki Orangerie Lei parfüm bulunuyor.Ben daha önce mimosayı koklayıp beğenmiştim.Ama bunu neden aldım bilemiyorum:))) Kullanıp bitirmek istiyorum yine de.Ama aldığım o ağac kokusu hafif tatlılığa dönüşdüğünde seviyorum da bazen bu kokuyu. SEVGİLER:)







GÖRSEL ALINTI

2 yorum:

  1. Ben de Neroliyi merak ettim, nasıl kokuyor acaba?

    YanıtlaSil
  2. Mimosayı testerından denemiştim güzeldi canım ama neroliyi bilmiyorum nasıll:)

    YanıtlaSil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)