1 Mayıs 2014 Perşembe

◇ALIŞVERİŞ◇ BAKALIM NELER ALMIŞIM :)


Bunların hepsi farklı zamanlarda alındı, hatta 14 şubatta aldiklarımı da şimdi yayınlıyorum:)) hi hi tenbell:)) Ama bir çoğunu daha yeni aldım.

BUNLAR 14 şubat indiriminde alınanlar:YSL TOUCHE ECLAT foundation, Maybelline gel eyeliner, guerlain IDYLLE parfüm, Revlon lipgloss, Maybelline maskara,  Maybelline kapatıcı ve ablamın bana aldığı Pink Accessories küpe.
 Bourjois dan aldıklarım:Rouge edition serisinden 19 numara ruj, duş kremi, deodorant ve Healty Mix Radiance Reveal fondöten. 
Şampuanlar ve duş kremi.Fresh Juice kavun ve beyaz limonlu bu duş kremi ha ri kaaaa kavun kokuyor:) H&S şampuanı hayatımda ilk kez kullanıcağım.Bu kadar şampuan denememe rağmen nedense hiç almadım şimdiye kadar:) Diğerleri de Himalaya herbals şampuanlari.Biri benim, diğerini de eşime aldim.Pantene nin bu şampuanını da denemek istedim.
Ve ojeler.Ah ne zordur oje görüp almamak:)
Gündüz ve gece kremlerim, BELL lipgloss, dudak kalemleri, ve fondöten süngerleri.
Almıştır başını bir alışveriş sevdasıdır gidiyor:) Sevgiler:)


6 yorum:

  1. Hepsini guzel gunler kullan canım. Ben de alısveriş icin Anneler Gununu bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkürler tatlim:)sana da simdiden bol sanslar,umarim güzel bir alisveris olur:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :) Bourjouis artık tr de yok en sevdiğim fondöteni tekrar alamayacak olmama çok üzülüyorum =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim evet ya çekildi sizde malesef,bizde olmasa bari.sen de online alirsin artik,guzel sözler için öpüldün:)

      Sil
  4. Güle güle kullanın hepsi tek tek çok güzeller :)))

    YanıtlaSil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)