26 Nisan 2014 Cumartesi

GUERLAIN LINGERIE DE PEAU FOUNDATION

Merhaba kizlaaar.Bu aralar yoğun geçiyor haftalar, aylar.Dolayısıyla blogdan ayrıyım ne zamandır..Fakat aklım, fikrim hep burda.Görmüş olduğunuz fondötenimi bitirdim artık.2 yıl önce almıştım ve iyikide almışım.Gerçekten fiyatını hak ediyor bu ürün.En azından benim için öyle.Cildimle iyi anlaştı, her hangi bir alerjik reaksiyon, bir rahatsızlık vermedi.Benim cildim kuru hassas, yazın bir az normale dönüyor.Bu fondöten yarı parlak yarı mat görünüm veriyor.Bu yüzden  ne kuru ne yağlı, normal cildi olanlarda daha güzel duracağını düşünüyorum.Dediğim gibi benim cildim kuru olsada anlaştık biz.Bunu bitirdim ve yerine YSL LE TEINT  TOUCHE eclat fondöteni aldım.Açıkçası büyük hayal kırıklığı benim için ve guerlain in yerini asla tutamaz.Bilemiyorum ilerde kullandikça anlaşırmı cildim.Bendeki 02 beige clair açık tenimle uyduğunu düşünüyorum.

 Aslında resimde fondöten sürülmüş elimde koyu gözüke bilir ama öyle değil.15 dk, sonra ciltle bütünleşdiğinde daha doğal sonuç çıkıyor.GUERLAIN nin tüm güzellik ürünlerine karşı sempatisi olan biri olarak diye bilirim ki, ister ambalaj, isterse de kalite açısından benden tam puan aldı.Teşekkürler GUERLAIN♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)