10 Nisan 2014 Perşembe

BOURJOIS SMOKY EYES FAR


Uzuuuuun bir aradan sonra merhaba canlar.Şimdi pek fazla gevezelik yapmadan geçelim konumuza:) Bu fari ablam kendine almişti ama renk vermesini begenmedi ve ben de en açik rengini yanağima aydinlatici olarak uyguladim.Çok da beğendim.Tabii ki de kaptim bunu ablamdan.Evet hakli ablaciğim, rengini uygularken hafif veriyor ve fazla fazla alirsam firçaya sorun yok ama yinede renklerinin güzelliği dişinda benden tam oy alamadi.Dediğim gibi en açik rengini aydinlatici olarak kullandim yüzümde ve çok hoş bir görüntü veriyor.Terracotta yapida.Bendeki 05 rose vintage rengi.

 Aslinda resimde tam istedigim gibi çikmadi, ve iyice firçayla kariştirmama rağmen renklerin geçişi başarisiz.Fakat yinede farin renklerini çok sevdigimdem kullanmak niyetindeyim:) Ben fotoğrafta renkleri pek başarili yakalayamasamda aşağidaki alinti resimde rengini daha görebilirsiniz.

BU RESİM ALİNTİ    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)