18 Kasım 2013 Pazartesi

GUNUN MAKYAJI

Selamlar herkese.Bloga ilk kez resmimi koyuyorum.ishte ben ve aceleye gelen makyajim.Çok çabuk hazirlandim ve elime ne geçtiyse plansiz,programsiz bu makyaji yaptim ishte.Umarim begenirsiniz:)                                                                                      
KULLANDIGIM FAR ORIFLAMEDEN.SAG TARAFTAN EN SONUNCU RENK.


Kullandigim ürünler:
FLORMAR ALLIK,ORIFLAME RIMEL 2FX ,GÖZ KALEMI BELL,FONDETEN GUERLAIN LINGERIE DE PEAU 02 BEIGE CLAIR,:Kapatici oriflame GG serisi luminous adaptive concealer,ruj burada tanittigim rengini cok begendigim rujum.



34 yorum:

  1. Allahıııım bu ne güzellik :) Makyajında çok hoş olmuş tatlım rujun rengide sana çok yakışmış ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sag ol canim benim.Rujumun rengini bende cok seviyorum.

      Sil
  2. Tatlim cok guzelsin masallah. Nazar degmesin. Makyajin da cok huzel olmus cok yakismis sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guzel goren gozleriniz icin cok tesekkur canim:)

      Sil
  3. Gayet hoş bir bayansın maşallah :)
    oriflame 2fx bende de var ama bir türlü sıra gelmedi kullanmaya :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Sag ol canim.Ben begendim bu rimeli.gec kuruyor ve silerken ugrash,ugrash.Bitirmek lazim bir an once.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmedim rimeli:) yalnish yazmishim:))

      Sil
  5. Maşallah çok güzelsiiiin :) Makyaj da süper olmuş, kirpiker, ruj filan harika....^_^

    YanıtlaSil
  6. Kirpiklere bak maşallah .Ellerinize sağlıık :)Çok güzel görünüyorsunuz !

    YanıtlaSil
  7. Hii çok güzelsin bu güzellikten bizleri mahrum bitakma daha çok makyaj postları bekliyorum :) rujunun rengi çok güzel çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  8. Caniiim.cok tesekkurler.elimden geldigince artik:)Aslinda rujun rengi bu mevsimlik degil.fakat koyu rujlari kendime yakishtiramiyorum.bordo falan mesela.

    YanıtlaSil
  9. Iste guzellik budur :) harikasin canim benim makyajinada bayildim :)

    YanıtlaSil
  10. O ne şahane bir kemik yapısı öyle!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersi tatlim:)burnuma ishik düstügünden oldugundan büyük çikmish ama:))

      Sil
  11. çok güzelsin maşallah, gg kapatıcıyı merak ediyorum önerirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Ayselcim.Benim izlenimim shöle:hafif ama güzel aydinlik bir kapaticilik,çizgilere dolmuyor,(saatler sonra bile)yani yogun kapaticilik istemezsen çok guzel ürün.

      Sil
  12. maşallahh, sana da makyajına da bayıldm :)

    YanıtlaSil
  13. Benim ablam her zaman güzeı ♥

    YanıtlaSil
  14. Benziyoruz dedin merak ettim geldim bende :)Çook güzel olmus makyajın ama yüzünü tam gormek ıstıoruz bi daha ki sefere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çene ve yanak yapimizi benzetiyorum ben ve cilt rengi tonunu..aslinda canim çekmishtim tam yüz fotoyu lakin bi turlu istedigim gibi olmayinca bunlari koydum:))

      Sil
  15. Oo çok güzelsin maşallah :)

    YanıtlaSil
  16. Canımm :) çok hoş gözüküyorsun.Eyelinerini ince sürmüşsün bu durumu seviyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,
    Gözler çok güzel, makyaj çok güzel olmuş....
    Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim.Sevgilerle..
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa..Tesekkürler:))tabi gelirim:)

      Sil
  18. Ah keşke siyah kalem bana da bu kadar yakışsa!!
    Süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da yakisiyordur mutlaka.Siyah her kese yakisir:)))

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)