6 Kasım 2013 Çarşamba

SAÇ BAKiMi #5 ORIFLAME SUNFLOWER &BLUEBERRY SHAMPOO

Selam kizlar.Bu ara sampuanimla bashim dertte.Neden soracak olursaniz nedeni shu.ORIFLAME NATURE SECRET organic sampuan.Kendisi boyali saçlar için.Ben katalogda bakarken kokusunu çok begenmishtim ve sirf bu yüzden aldim.Oysa ki saçlarim boyali degil.Belki de boyali saçlar için oldugundan bana iyi gelmemishtir bilemiyecegim.En büyük sorunu yikarken saçlarimin ashiri dolanmasi.Sonrasinda mutlaka saç kremi ya da maske kullaniyorum.Kapagini açarken tirnagimi kirmamaya özen gösteriyorum:) cunki bir az zor aciliyor kapagi.Ama inat ettim ya kullanip bitirecegim:)Verdigi yumusaklik, temizlik iyi.Ama parlaklik orta derecede.Sivi jel yapida.iyi köpürmesi için bolca dökmek lazim.Bir de bi shey duydum.Organik sampuanlar saçlari yikarken dolashik yapiyormush.Ne kadar dogru bilemecegim.Ayçiçek ve yabanmersinli bu sampuandan açikçasi memnun kalmadim kizlar.Bu arada bash derimde acayip kashinma geri döndü.Önere bileceginiz sampuan ve.s.saç ürünü  varsa(eczane ürünü olursa memnun olurum) yorumlarinizi bekliyorum.HEPiNiZE SEVGiLER...




4 yorum:

  1. Senin saçlarına iyi gelmedi ise boyalı saçlara hiç iyi gelmez canım. Saçlarımız boyadan kuruyor zaten nemlendirmesi çok iyi olan şampuanlar kullanmamız lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani Sevdacim bu sampuanin bitmesine çok az kaldi.Çok komik ama simdi saçlarima iyi gelmeye bashladi.Fön cekmeye gerek kalmadan shekil falan aliyor saçlar:))

      Sil
  2. Selam, ben de oriflame'in bu serisinin yağlı saçlar için olan ısırgan otu ve limon özlüsünü kullanıyorum, (tabi içine eklemeler yaparak) ve çok memnunum. Eczane ürünü önerecek olursam da organix derim. Ben bu organix markasının biotin&collagen çeşitini kullandım ve çok memnun kaldım. Sen de sana uygun olanına bakabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Coook tesekkurler onerin icin.Bakarim bi eczaneye.Sen kullandigin seriden annem ve ablam kullandi.Bundan iyiydi sanirim.

    YanıtlaSil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)