3 Temmuz 2013 Çarşamba

ORIFLAME MILK & HONEY besleyici göz kremi...

Bu kremin etkisine gerçekden inandim arkada.hlar.Gerçi göz çevremde bir sorun yok.Öyle bakim olsun diye sabah aksham uyguluyorum.Organik süt ve bal özleri içeriyormush.Daha önce bu serinin bir tek sampuanini kullanmisdim.Memnunmuydum eh ishte.Sadece verdigi yumushacik saçlardi.Evettt....ORIFLAME shöyle demish:cilt yogun biçimde nemli hiss edilir-%93, cilt aninda ishik saçanve canli bir görünüm kazanir%87, göz elastikiyeti gözle görülür biçimde artar%87.*30-45yash arasi kadinlar ile yürütülen tüketici testi..
Ürün kuru ve çok kuru ciltlere uygun.Sonuç olarak çok memnunum.Göz çevresi bakimina ilginiz varsa bir deneyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)