29 Temmuz 2013 Pazartesi

BITIRDIKLERIM - TEMMUZ AYI

Neredeyse 3 hafta oldu yazmayali. Temmuz ayi yogun geciyor.Ama bloglarada cok severek okudugum bitirdiklerim yazisinin ilkiyle buradayim. Aslinda pek bi sey bitirmedim.Malesef renkli kozmetik de.Ama sanirim cogumuz bundan sikayetci.Bundan sonra az-az bitirsem de yazip koymak istiyorum.Cunki evde cok biriktiginde rahatsiz oluyorum.BAKALIM NELER BITIRMISIM..1.NIVEA deodorant.Bu siyah-beyaz elbiseler icin olanlardan.Acikcasi pek begenmedim.Kokusu cok yogun.Boguyordu resmen.Ama terden iyi koruyor.2.BUBCHEN KINDER SHAMPOO bu kizimin Zehramin sampuani.Cok guzel kokusu,verdigi yumusaklik harika,Nedense alman urunlerine guveniyorum ben.3.GLISS KUR.sivi keratin.Bundan cok memnundum.Saclar kolay taranip aciliyor.Kokusu hafifdi.2 tane yine aldim.Onlar bundan degil baska seri.4.FRESH JUICE AVACADO&RICE MILK.Vitaminli oldugu yaziyor uzerinde.1 kere kullanimlik kaldi.Bende ekleyeyim dedim.Orta dercede bir dush kremiydi benim icin.Kokusu hafif, nemlendirmesi iyi bence.Cildi kurutmuyor.5.FABERLIC BEAUTY CAFE PORTAKAL VE CIKOLATA el kremi.Nefis,nefis,nefis.Bundan hep almayi dusunuyorum.Set halinde annem dogum gunumde hediye etmishti.BODY scrubi da bir harika.Banyo kopugu ve body mussu var.4 urunden olusuyor.Nemlendirmesi orta. ben en cok kokusuna hayranim.6.LOREAL DERMO EXPERTISE 3 etkili jel krem.Kuru hassas cilt icin.Uygun fiyata almishdim.Eh ishte.Sadece bir kac saatlik nemlendiriyor.Kokusu bunaltdi beni.agir kokusu var.7.GOHNSONS BABY islak mendil.Buyuk boy.Makyajimi ilk bunlarla siliyorum.Ama son zamanlarda yakmaya bashladi.Yapisini mi degistirmishlermi acaba.Simdilik bu kadaaaar.

7 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunu hayırlı olsun canım. Artık ben de takipçinim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim.Tabi sana da gelicem.O güzel yemekleri kaçirirmiyim.

      Sil
  2. hayırlı olsun blogun canım :)guzel bir yazı olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler BURCU.Canim ara sira ugrayip yorum birakirsan sevinirim.Ben de oyle yapicagim.Bir birimize destek olalim/

      Sil
  3. gliss bende kullanıyorum memnunumda ..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. niveanın deodorantları benim için vazgeçilmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiden ben de pek severdim ama simdi beni memnun etmiyorlar. lady speed stick kirazli cicekli sprey deodorant aldim yeni kokusu harika bakalim o nasil

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)