12 Aralık 2014 Cuma

◆ORİFLAME SUN PARFÜM◆

Bu parfümü aldım almasına da:((Merhabaa laar koku severler ve okuyan tüm güzel gözler:) :)Sanırım bu kokunun oriflame kataloğunda normal fiyatıda uygun.İndirimde almıştım ben.Çok sıradan buldum kokusunu.Gerçi fiyatını düşünecek olursak ancak bu kadar bir performans beklemek lazım değil mi? Sırf meraktan almıştım.Hemde çok ucuza geldi diye de merakımı gidermiş oldum:)Söylediğim gibi indirimliydi fiyatı. 9 yaşında kızım var kullanmak istedi ve kızımın oldu:) 12-15 yaş grubu kızlar için günlük bir koku ve kalıcılık 10 dakika gibi birşey. Kokusunu tarif etmek gerekirse notalarına baktığımda açıkçası kokunun notalarıyla tamamen ilgisiz olduğunu söylemek istiyorum. Kolonya gibi, fresh bir koku ama sıradan dediğim gibi. 




 notaları :başlangıç-Mandalina yağı, elma, Frenk üzümü.
 orta nota:frezya, kakule, inci çiçeği, yasemin.

 son nota: misk

 Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Kalicilik on dakika cok güzelmis :D Maalesef pahali parfümler bile böyle olmuyor degil bazen :D Cocuklara bende bazen YR in kücük meyve kokulu parfümlerini aliyordum, ama tip okuyan bir arkadasim cocuklara zararli olabilecegini söyleyince biraktim, artik sadece kitap hediye ediyorum, hic sevinmiyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben uyardım kızımı zaten, tenine değil kıyafetlerinde kullanıyor parfümleri:)

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)