19 Kasım 2014 Çarşamba

ACI RÜYA .ŞEFKAT KAHRAMANIMI KAYBETTİM.

Nasıl başlasam devam etsem yazıya çok zor.Anneler hakkında söylenmiş bir söz Şefkat kahramanı.
 Benim anneannem için şuan içimde geçirdiğim tüm güzel hisslerin başında geliyor bu söz ♥Şefkatlim♥Canım benim.Bir kuş misali uçtu gitti aramızdan.Sessizce.

 06.11.2014 Sabah  daha yeni kalkmıştım.
Telefon geldi, arayan babamdı.Eşimi istedi ve acı haberi verdi.Ama eşim bana yaklaşık 15-20 dak.sonra hadi hazırlan
anneanne biraz hasta gidiyoruz dedi.Donup kaldım .Hisslerim tamamen dondu.Yanında büyüdüğü, en tatlı çocukluk yıllarını geçirdiği anneannesini kaybedenler beni daha iyi anlıyordur.Doğduğum günden 7 yaşıma kadar anneannemin yanında büyüdüm ben.Büyükbabam ve anneannemle çok şirin anılarım hatıralarım var.İşte büyüdüğüm, tatlımı tatlı hatıralarla dolu ev♥Büyükbabamın ocağı.

Ben onun hakkında bu küçük sayfada hiç bir şeyi sığdıramam kızlar.Nasıl ki bu günlerde içimde dolup taşan, büyüyen sevgisini sığdıramıyorum.Çok güzel bir kadındı.Gençlik yıllarında herkesin hayranlıkla baktığı, kaşı, gözü çook güzel,uzun boylu, beyaz tenli anneannemdi o benim.Yaşlandıkça daha da güzelleşiyordu.İyiliksever olduğundan.Öyle bir insandıki uzaktan tanıdığı birisinin acısını kendi acısı gibi duya bilen, elinden geldiği kadar yardım eli uzatan bir insan.Hediye etmeyi mesela çok seviyordu.Öyle seviniyordu ki birisine hediye alsın, birisini mutlu etsin, yerinde duramazdı o an.Gülücükler saçardı.Geçen gün babamlara gittiğimde kızıma aldığı bu hatırası büyük olan hediyeni masanın üzerinde gördüm.
İnsan bir garip oluyor.İçimden aynen bu hissler geçti'anneannem hatıraların çok özel ama hiç biri yerini vermiyor'.Ben ona 'Qeşengmama' diye sesleniyordum.(qeşeng) sözü azerice güzel demek.Yani Güzel Anne.Mekanı cennet olsun INŞALLAH. Hasta yatmadan, hatta sabah yatağından kalkıp havaya bakıp 'bu gün hava çok güzel, kendimi iyi hissediyorum' deyip, ardından çok az bir süre içinde tek bir nefeste hayatla vedalaşmış.Kendine çok iyi bakan, ilaçlarını, doktorunu ihmal etmeyen anneannem gerek yaşlılığın getirdiyi ölüm korkusu hissi , gereksede yaşama isteyinden dolayı acaba hasta yatıp acı çekseydi onun için çok zor olurdu diye düşünüp kendimi teselli ediyorum.ALLAHIN sevgili kuluymuş demek ki.Acıçekmeden gitti. Gül yüzü, kokusu, sıcaklığı, beni tatlı nağmelerle sesleyişi hep aklımda.Benim anneannem hep 
 yaşayacak içimde.Onun sıcaklığını hiç kimsede bulamam artık.Beni çıkarsız, olduğum gibi seven tek insandı.Zaten acı bir rüya görüyorum, onu kaybetmedim, sadece rüyam çok acı.Ama uyandığımda o rüyadan üzülmeyeceğim Anneanneciğim.Çünki sen bana veda etmedin sanki,hep yanımdaymışsın gibi hissediyorum.Yine benim için endişeleniyorsun, iyi bir haberimi duyduğunda  nasıl seviniyorsun. Evinin bahçesinden meyveler, sebzeler toplayıp torununa seve seve gönderiyorsun. Ardında kocaman bir kalp, iyilik , tatlıdil bıraktın.BENİM İYİLİK PERİM♥RAHAT UYU.








4 yorum:

  1. Nur içinde yatsın qeşengimiz.çox tesirlendim yazıdan:-(

    YanıtlaSil
  2. Canım başınız sağolsun. Nur içinde yatsın, Allah rahmet eylesin anneanneciğine :( Yine yoktun ben de merak etmiştim ama tadilat nedeniyledir belki demiştim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim nasıl dikkatlisin sen.Amin canım, senin de dünyadan göç edenlerin nur içinde yatsın.

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)