12 Ekim 2014 Pazar

◇BİTİRDİKLERİM◇

Hadi bakalım neler bitirmişiz:)
 Soldan:1.REXONA long lasting protection CLEAR PURE, Ablam bitirdi ve beğenmişti sanırım.
 2.REXONA sexy, kokusu şekerli ve hoşuma gitti.Bu kadar, pek beğenmiyorum rexona deodorant ları.
 3.BORO PLUS her derde deva krem.Bundan evimde mutlaka vardır.Yanıkta, alerjide, kızarıklıkta ve.s. dediğim gibi her derde deva.Bebek pişiğine bire bir.
 4.MAYBELLİNE DREAM FRESH BB krem.Ablam kullandı bir ara, yarısına kadar kullanılmış ve artık kokusu değişti atılıyor.
 5.DİOR ADDİCT eau FRAİCHE parfüm numunesi.Çok hoş, ilkbahar kokusu.
 6.PUPA DİVAS ruj 01 numara.Annemindi.Uzun süre kullanmayınaca kokusu çok fena değişmiş.Bozuldu her halde.
 7.Ufacık kalmış göz kalemim.

8-Saçları güçlendirmeyi vaad eden, yeşil kahve yağı ve aloe veralı saç maskesi.Başlarda beğensemde sonda hiç bir etkisini göremedim.
 9.Sweet baby ıslak mendili beğendim.









Soldan: .Le Petit Marseılıaıs lavanta ve ballı duş kremi. Kokusu berbat bana göre ama nemlendirmesi, köpürme başarılı.
 Schauma kids şampuan ve duş jeli. Kızımındı.Beğenmedim. Deterjan gibi kokuyordu.
 Palmolive çikolatalı duş kremi, ne desem ki? Sevenlerindenim, aşırı aşığım:)

 Himalaya Herbals şampuan, çok seviyorum bu markanın şampuanlarını.

Maşa ve medved (Maşa ve ayı) duş jeli.Kızım  için almıştım hem o hemde kokusunu sevdiğim için kendim de kullandım,bisküvi kokuyor e daha ne olsuuunnn:) Himalaya Herbals şampuan yine, bu yağlı saçlar için olanı ve buda güzeldi.
 Gliss Asya pürüzsüzlüğü  şampuan. Hiç beğenmedim. Ne işe yaramadığı belli olmayan şampuanlardan.

 Şimdilik bu kadar, Sevgiler:)

 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)