27 Temmuz 2014 Pazar

BURBERRY LONDON


Uzun zamandır yazmıyorum.Evimde tamir var ve annemlerde kalıyorum.Burada yazısını ısrarla paylaşmak istediğim ürünlerimin çoğu evimde.Bu yüzden blogda ablamın kullanmış olduğu kozmetik ürünlerden bahs edeyim bende:) Burberry London kokusu hem ilkbahara hem de yaza uygun bir koku.Çiçek grubundan.Taze buram buram çiçek kokuyor.İlk notası gül olsada açıkçası ben gül koktuğunu düşünmüyorum.Bakalım diğer notaları neymiş:
 İlk nota:
 Gül, Hanımeli, Mandalina

Orta nota:
 Yasemin, Şakayık, Tiare çiçeği, Klemantin

 Alt nota: Misk, Silhat, Sandal ağacı
 Orta notadakı yasemin en baskın koku ve benim fikrimce en çok hiss edilen koku da yasemin.Parfüm buram buram yasemin kokuyor kızlar.Eğer Burberry London kokusunu denemediyseniz ve yasemin ağırlıklı kokulardan hoşlanıyorsanız bir şans verin derim ben:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)