11 Haziran 2014 Çarşamba

REVLON COLORBURST LIPGLOSS 006 STRAWBERRY FRAİSE

Hepinize günaydınlar:)) 14 şubat indiriminde aldığım revlonun bu ürünü konuğum bu gün.Gümüş ve pembe ışıltılı bir gloss.Yapısı katı olsa da 2 ci uygulamada daha güzel sonuç çıkıyor.Kokusunu sevmedim.Meyve, vanilya kokusu genelde beğenilir lakin bu garip kokuyor.Gece makyajlarında kullanılması daha iyi olur diye düşünüyorum.Tabi bu benim fikrim, ben günlük şeffaf ve nude,şeftali renkleri tercih ederim.Şöyle oluyor güzellikler:yani orta derecede sevdiğim bir lipgloss kendileri.Veee bennn PUPA markasının lipglosslarının üzerine başka da tanımam, Harika ötesi benim için.Eğer pupadan almak imkanınız olursa kaçırmayın deneyin derim:) SEVGİLER:)







 

4 yorum:

  1. Harika duruyor, tam bir cilek rengi! Dudaklarinda cok güzelmis :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi güzelmiş ama :) Revlon ürünlerini genelde seviyorum ama arada sırada böyle beğenilmeyen ürünü çıkıyor

    YanıtlaSil
  3. Evet tatlım rengi güzl:) ama sevdiğim glosslarla karşılaştırdığımda bunu beğenmedim.

    YanıtlaSil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)