22 Ağustos 2013 Perşembe

BiTiRDiKLERiM

Bir az daha bekleyip sonra yaza bilirdim ama çöp biriktirmeyi sevmiyorum.Hadi bakalim neler bitmish;
Wellaton besleyici bakim kürü.Boyanin icinden cikmishti.Gercekten miss gibi coconut kokan ve en onemlisi agir saclari hafif, yumusacik yapan bu urune bayildim.Rexona fragrance collection with violet&apple .ilk onceleri sevmishtim ama sonra kashinma falan yapdi.Kokusu guzel.Bunu degil de bu seriden bashkalarini  deneye bilirim.GARNIER FRUCTIS sampuan. Bu yumushaklik veren sampuan.Gercekten yumushatiyor ama ince telliyseniz fazla yapishik gorune bilir saclariniz.Uzun, zayif,kirik uclu saclar icin bu.Kokusu yeshil elma .Ama bi tuhaf yani tam elma kokusu degil de boyle ilac  gibi.Hic sevmedim kokusunu. Alacagimi dushunmuyorum.Artik daha dogal icerikli sampuanlara yonelecegim.SELALE CILEKLI  besleyici aseton.Guzeldi, iyi cikariyor ojeleri ve de baymiyor kokusuyla.GOLDEN ROSE FANTASTIK COLOR 103.Frenc yaptigimda uzerinden en son bunu suruyordum.Sonlara dogru kivami katilashdi galiba bozuldu.icinde  zaten pek fazla bi sey kalmadi.Shimdilik bu kadar. Darisi rujlarin,farlarin bashina.SEVGILER...

6 yorum:

  1. Rujlar, farlar kolay kolay bitmezzzz :)

    YanıtlaSil
  2. Deme yaaa...çok üzülüyorum.

    YanıtlaSil
  3. merhaba çok güzel blog, güzel ve faydalı paylaşımlar... hemen takibe başlıyorum sizi sevgiler...
    Bana da beklerim :))
    sebnemorhun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bitenler gitsin yerine yenileri gelsin o zaman :)

    YanıtlaSil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)